חבר הכנסת יצחק קרויזר מעוצמה יהודית, סיפר היום (שלישי) למוטי קסטל כי כתושב רמת הגולן, הוא חש את השינוי בשטח מאז הוחלף שר הביטחון, והביע תקווה כי כחלק משיקום נזקי המלחמה תתוקן גם ההזנחת הפריפריה
"אמרתי לשר הביטחון, כתושב רמת הגולן מרגישים את שינוי התפיסה" אמר קרויזר והוסיף: "אנחנו שומעים קולות אחרים בתוך המערכת". בנוגע לשינוי הדריקטיבה אמר: "היאחזות בשטח זה המפתח ליציבות, לביטחון וכמובן גם לשלום".

קרויזר התייחס לסוגיית שיקום הצפון ואמר כי על אף שהאזור עדיין מתוח, אנחנו רואים הרבה מאוד אנשים שחוזרים, עסקים שחוזרים". חבר הכנסת הביע תקווה כי "מעז יצא מתוק", וכי בעקבות הנזק שנגרם במהלך המלחמה, ניתן יהיה לנצל את תהליך השיקום לטובת תיקון ההזנחה של אזורי הפריפריה.
