בערוץ אל-ערביה הפרו-סעודי דווח מפי "מקור פלשתיני" כי ביומיים הקרובים ימשיכו המגעים בין ישראל לארגון הטרור חמאס מול המתווכות בדוחא ובקהיר. מוקדם יותר דווח בערוץ הפרו-קטרי "אל-ערבי אלג'דיד" כי משלחת ישראלית נמצאת כבר מיום ראשון בקהיר להמשך שיחות המו"מ.
נאמר כי משלחת ישראלית הגיעה לבירה המצרית להמשך המשא ומתן מול ארגון הטרור הרצחני חמאס למען שחרור החטופים. מקור אמר לערוץ הקטרי כי המשלחת הגיעה לקהיר בשליחות ממשלתית וככל הנראה הדבר הגיע בעקבות לחץ אמריקאי.
לפי המקור, "הלחצים של ארה"ב עולים בקנה אחד עם לחצי השטח העומדים בפני צבא הכיבוש", נכתב וצוין כי המשלחת נפגשה אתמול עם צוות התיווך המצרי משירות הביון הכללי. על הפרק נדונה הצעת חמאס בנוגע להיערכות לעסקה כוללת.

בעקבות לחץ אמריקאי: משלחת ישראלית הגיעה לקהיר להמשך המו"מ
הם דנו בהתפתחויות האחרונות במלחמה, ובהצעה שהציג ארגון הטרור הרצחני במהלך נאומו האחרון של ראש משלחת המ"ומ של חמאס ח'ליל אל-חיה בנוגע להכנות לעסקה כוללת לסיום המלחמה בעזה.
המקור חזה פריצת דרך במשא ומתן בימים הקרובים, וציין כי הלחץ האמריקאי לשחרר את החטופים עולה בקנה אחד עם הלחץ שהופעל על הצבא הישראלי בשטח "בעקבות ניסיונות להיכנס לשכונות מגורים", נכתב.
