תושב לוד החשוד בניסיון שוד בסניף דואר ישראל ברחוב בניהו ברמת גן, בעודו רעול פנים ומאיים על העובדות במקום באמצעות אקדח דמה, אותר אמש (שני) בביתו ונעצר.
באותו האירוע, החשוד נמלט מהמקום לאחר מאבק. לאחר מכן, המשטרה הגיע למקום בעקבות דיווח אודות ניסיון השוד, והחלה בסריקות לצד מגוון פעולות חקירה, תוך איסוף ממצאים וראיות.

במסגרת פעילות החקירה, אותר החשוד, בן ה-24, בביתו בלוד ועצרו אותו לחקירה בתחנה. בתוך כך, במסגרת חיפוש באופנוע של החשוד אותר האקדח הדמה ו267 גרם של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה.
