בתוכנית סטורי לילה ששודרה אמש (שני), התעניין יהודה שלזינגר, מנחה התוכנית, בחיים האישיים של ינון מגל, המנחה של התוכנית הפופולרית "הפטריוטים", ושאל אותו מה אנשים לא יודעים עליו.
לדברי מגל: "לא יודעים עלי שבסך הכל היו לי חיים מורכבים, שביום-יום אני בן אדם הרבה יותר כבוי ומאופק, ושכשרואים אותי בתקשורת, אני בהופעה מול המצלמה או מול המיקרופון, ושבעצם זה שתי דמויות שונות, אחת של היום-יום ואחת על הבמה".

בתוגבה, אמר לו שלזינגר: "וואו, בואנה, זה יפה, זה ממש ממש יפה. יעני בחוץ, אתה סנוב וקר ולא אומר שלום לאנשים?" אך ינון סתר את דבריו ואמר: "לא, להפך".
שלזינגר הופתע, והקשה: "לא, כשאתה לא בהופעה, כשאתה אומר שאתה כבוי". אך ינון המשיך ואמר: "חושבים שהרבה, כשרואים אותי זה שהכל זוהר, מוצלח, נהדר ומלא ביטחון וזה, והחיים הם הרבה יותר מורכבים".
