יהודה שלזינגר, מנחה תוכנית סטורי לילה, התקיל אמש (שני) את מנחה תוכנית הפטריוטים ינון מגל בשאלה מבלבלת: "לאיזה ישראל אתה שייך, הראשונה או השנייה?"
מגל: אני ישראל הראשונה שבליבי עם ישראל השנייה, ובעצם חלק מישראל השנייה.
שלזינגר: נחמד, ידיד אמת, מישהו אמר ידיד אמת של ישראל השנייה.
מגל: לא, הוא אמר את זה על עמית סגל, לדעתי.
שלזינגר: יפה, נכון, תודה.
מגל: אני לא ידיד אמת, אני חלק מישראל השנייה. בעיקר בגלל שאני דוס.
