במהלך הראיון הבלעדי עם מנחה תוכנית הפטריוטים ינון מגל בתוכנית סטורי לילה עם יהודה שלזינגר ששודרה אתמול (שני), התקיל שלזינגר את מגל בשאלה מפתיעה: "בוא נדבר קצת על הפטריוטים. מי הפאנליסט הכי חריף?"

מגל: נו, באמת.
שלזינגר: כן, כן, בכל זאת.
מגל: מה קרה לך? מה, אתה גנוב.
שלזינגר: מי הפאנליסט שהכי עלה לו?
מגל: הלאה, נקסט.
שלזינגר: מי זקוק נואשות למחיאות כפיים?
מגל: אני.
שלזינגר: את מי היית רוצה לצרף לפטריוטים?
מגל: לא יודע.
שלזינגר: אחד, זרוק שם שנגיד אתה אומר, בוא'נה, הדליק לי את האולפן.
מגל: בן כספית.
