גבר בן 60 נהרג אתמול (שני) כשנפגע מרכב בשדרות ההגנה בחיפה. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום זיהו את הנפגע, הולך רגל, ללא סימני חיים ועם חבלה רב מערכתית.
הפרמדיק אחמד זיידאן וחובשי מד"א עומר יהושע ואריאל דנילובסקי שהגיעו לזירת האירוע סיפרו: "ראינו את הולך הרגל שכוב על הכביש".

לדבריהם: "הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלות קשות מאוד בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הרב פציעותיו היו משמעותיות ונאלצנו לקבוע את מותו."
