לידס יונייטד, קבוצתו של הישראלי מנור סולומון, הבטיחה הערב (שני) את עלייתה לפרמיירליג, זאת לאחר שפתחה פער של 8 נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף שני מחזורים לסיום, בעקבות הפסדה של שפילד 2-1 לברנלי במשחק שנעל את המחזור.
הלבנים מצפון אנגליה ישובו לליגה הבכירה בממלכה לאחר שתי עונות בהן בילו בצ'מפיונשיפ. בעונה שעברה פספסו במעט את ההעפלה הישירה, והפסידו בגמר הפלייאוף על העלייה לסאות'הפטון על חודו של שער בודד.
😍 WE ARE GOING UP!!! pic.twitter.com/abetGtf9hO
— Leeds United (@LUFC) April 21, 2025
מוקדם יותר היום, לידס הביסה 0-6 את סטוק לעיני הקהל הביתי באלנד רואד, כשמנור סולומון מבשל פעמיים ומגיע ל-11 בישולים העונה. ג'ואל פירו הרשית רביעייה, ג'וניור פירפו ו-ווילפריד ניונטו הוסיפו שער אחד כ"א.
