שליט עומאן הסולטאן היית'ם בן טאריק הגיע היום (שני) לביקור רשמי ברוסיה, אשר מתקיים במקביל לתיווך העומאני הנמשך בשיחות הגרעין בין טהראן לוושינגטון, כך דיווח סוכנות הידיעות העומאנית. זהו הבכיר השלישי ממדינות האזור שמבקר בבירה הרוסית בתוך פחות משבוע.
ביקורו של השליט העומאני, אשר צפוי להיפגש עם נשיא רוסיה פוטין, מגיע לאחר שבשבוע שעבר ביקרו במוסקבה במקביל שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י ואמיר קטאר תמים בן חמאד.

כזכור, בשבת האחרונה נערך בעיר רומא ובתיווך עומאני סבב השיחות השני בין איראן וארה"ב. לאחר השיחות, משרד החוץ העומאני פרסם הודעה בה נכתב שהצדדים הסכימו להיכנס לשלב הבא של השיחות, במטרה להגיע להסכם שיוודא כי איראן "נקייה לחלוטין מנשק גרעיני ומסנקציות", אולם כאשר יותר למשטר האסלאמי לפתח אנרגיה גרעינית "לצרכים אזרחיים".
