accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

התקרית הקשה ברצועה: שיפור במצבה של אחת החיילות הפצועות

דביר כהן

דביר כהן

כג ניסן ה'תשפה (21.04.25)

3

2

like

0

dislike

בית החולים בילינסון עדכן על מצב החיילות הפצועות מהאירוע ברצועת עזה מיום שבת • מצב אחת החיילות השתפר וכרגע מוגדר בינוני, בעוד החיילת השנייה עדיין במצב קשה אך יציב


בית החולים בילינסון עדכן היום (שני) על מצב החיילות הפצועות מהאירוע ברצועת עזה מיום שבת: חיילת אחת עדיין מוגדרת במצב קשה מאוד אך יציב, בעוד מצבה של החיילת השנייה השתפר ומוגדר כעת בינוני.

החיילות, קצינה וחובשת קרבית מגדוד 414 של חיל הגנת הגבולות, נפצעו באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה ביום שבת. באותו יום נפל בקרב רס״ב גאלב סלימאן אל נסאסרה, החלל הראשון מאז חידוש הלחימה במבצע "עוז וחרב".

אל נסאסרה היה בן 35 מרהט, שירת כגשש בחטיבה הצפונית ונפל כתוצאה מירי נ"ט בבית חאנון. באירוע בו נפל אל נסאסרה, נפצע באורח קשה גשש בחטיבה הצפונית של אוגדת עזה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News