חוקרי יחידת הסמים ובודקי אולם הנוסעים במכס נתב"ג, תפסו שלשום (מוצאי שבת) נוסע ששב מקמבודיה כשבמזוודתו כ-30,000 כדורי ויאגרה וקמאגרה אשר שוויים נאמד בכ-450,000 שקלים, והיו מיועדים להפצה לציבור הרחב ללא אישור של משרד הבריאות.

החשוד, משה לוי, חזר מקמבודיה לאחר שהות של 5 ימים כשברשותו מזוודה ונכנס למסלול הירוק, שמעבר דרכו מהווה הצהרה כי אין ברשות הנוסע העובר בו טובין החייבים בהצהרה. בעת המעבר במסלול, הופנה לבדיקה פיזית על ידי בודקי המכסים באולם הנוסעים.

במהלך הבדיקה נמצא כי המזוודה מכילה כדורי ויאגרה וקמאגרה בכמות מסחרית, אותם ניסה להכניס לארץ תוך התחמקות מתשלום מסים בהיקף גדול וסיכון בריאות הציבור. היום החשוד הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון, אשר החליט על שחרורו בתנאים מגבילים.

