חבר הכנסת שמחה רוטמן מתח היום (שני) ביקורת חריפה בחשבון ה-X שלו על מספר גורמים ותחומים, כשבמוקד טען כי השב"כ לא מתפקד כמצופה ממנו בהגנה על אנשי ציבור מפני איומים ואלימות: "עסוק בלרדוף נערי גבעות ולאיים על אנשי משטרה שלא משתפים פעולה עם הרדיפות שלו".
חבר הכנסת כתב כי "אתמול קיבלתי מעטפה חשודה נוספת בסדרה, אחרי שחברי קואליציה רבים ובני משפחותיהם קיבלו כבר בשני סבבים (גם אצלי זה כבר הסבב השני). נוהל שלם כבר קיים לאירוע במשטרה עם חבלנים, חליפות של חומ"ס וכמעט כל כח הצלה שניתן לדמיין".
הסתובבתי מאובטח ברמת האיום הגבוהה ביותר במדינה במשך למעלה משנה.
אתמול קיבלתי מעטפה חשודה נוספת בסידרה, אחרי שחברי קואליציה רבים ובני משפחותיהם קיבלו כבר בשני סבבים (גם אצלי זה כבר הסבב השני).
נוהל שלם כבר קיים לאירוע במשטרה עם חבלנים, חליפות של חומ"ס וכמעט כל כח הצלה שניתן…
— שמחה רוטמן – Simcha Rothman (@rothmar) April 21, 2025
נוסף על כך, רוטמן טען כי השב"כ עסוק בדברים שוליים במקום להגן על אנשי שלטון: "השב"כ שאמור לוודא בין היתר שההליך הדמוקרטי לא ייפגע ושאנשי שלטון ובני משפחותם לא יהיו מאוימים בבתיהם ובעבודתם, עסוק בלרדוף נערי גבעות ולאיים על אנשי משטרה שלא משתפים פעולה עם הרדיפות שלו".
לדבריו, "תקשורת השמאל, שפתחה מהדורות ואולפנים פתוחים על כל איום אמיתי או מדומיין שהיה על אנשי הממשלה הקודמת, בקושי מדווחת על האירועים, על האיומים ועל האלימות. האנשים שהפכו את מפגיני השוליים של הימין לאייקונים המשקפים את כל המחנה מייצרים גלוריפיקציה לגורמים הכי אלימים במחאה כנגד הממשלה".

חבר הכנסת המשיך: "יאיר לפיד, האיש שצרח במלוא גרון "תקבלו מלחמה", דיבר על כך שיתבצר עם M-16 כדי להילחם באחים שלו ושופך רעל והסתה בכמות בלתי נתפסת, מעז להתריע על השיח? על הסגנון? ההסתה? את ההצהרה שלו ערוצי הבית של המחאה לא קטעו באמצע. כנראה שזה יותר הסתדר להם עם קמפיין השיסוי, הפילוג והכניעה לחמאס. לא יעזור להם. עם ישראל מנצח וינצח, בעזרת ה'".
