accessibility-icon
share-icon
שמחה רוטמן | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
שמחה רוטמן | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

"עסוק בלרדוף נערי גבעות": הביקורת החריפה של רוטמן נגד השב"כ

בר ברק

בר ברק

כג ניסן ה'תשפה (21.04.25)

22

6

like

0

dislike

חבר הכנסת שמחה רוטמן מתח ביקורת חריפה בחשבון ה-X שלו, וטען שהמערכת הביטחונית לא מתפקדת כראוי בהגנה על אנשי ציבור ובני משפחותיהם, מפני איומים ואלימות • רוטמן: "הסתובבתי מאובטח ברמת האיום הגבוהה ביותר במדינה במשך למעלה משנה"


חבר הכנסת שמחה רוטמן מתח היום (שני) ביקורת חריפה בחשבון ה-X שלו על מספר גורמים ותחומים, כשבמוקד טען כי השב"כ לא מתפקד כמצופה ממנו בהגנה על אנשי ציבור מפני איומים ואלימות: "עסוק בלרדוף נערי גבעות ולאיים על אנשי משטרה שלא משתפים פעולה עם הרדיפות שלו".

חבר הכנסת כתב כי "אתמול קיבלתי מעטפה חשודה נוספת בסדרה, אחרי שחברי קואליציה רבים ובני משפחותיהם קיבלו כבר בשני סבבים (גם אצלי זה כבר הסבב השני). נוהל שלם כבר קיים לאירוע במשטרה עם חבלנים, חליפות של חומ"ס וכמעט כל כח הצלה שניתן לדמיין".

נוסף על כך, רוטמן טען כי השב"כ עסוק בדברים שוליים במקום להגן על אנשי שלטון: "השב"כ שאמור לוודא בין היתר שההליך הדמוקרטי לא ייפגע ושאנשי שלטון ובני משפחותם לא יהיו מאוימים בבתיהם ובעבודתם, עסוק בלרדוף נערי גבעות ולאיים על אנשי משטרה שלא משתפים פעולה עם הרדיפות שלו".

לדבריו, "תקשורת השמאל, שפתחה מהדורות ואולפנים פתוחים על כל איום אמיתי או מדומיין שהיה על אנשי הממשלה הקודמת, בקושי מדווחת על האירועים, על האיומים ועל האלימות. האנשים שהפכו את מפגיני השוליים של הימין לאייקונים המשקפים את כל המחנה מייצרים גלוריפיקציה לגורמים הכי אלימים במחאה כנגד הממשלה".

maximize-image
ראש האופוזיציה יאיר לפיד | צילום: דור פזואלו, פלאש 90

חבר הכנסת המשיך: "יאיר לפיד, האיש שצרח במלוא גרון "תקבלו מלחמה", דיבר על כך שיתבצר עם M-16 כדי להילחם באחים שלו ושופך רעל והסתה בכמות בלתי נתפסת, מעז להתריע על השיח? על הסגנון? ההסתה? את ההצהרה שלו ערוצי הבית של המחאה לא קטעו באמצע. כנראה שזה יותר הסתדר להם עם קמפיין השיסוי, הפילוג והכניעה לחמאס. לא יעזור להם. עם ישראל מנצח וינצח, בעזרת ה'".

עקבו אחרינו גם ב-Google News