accessibility-icon
share-icon
צפו בדיווח המלא | צילום: חדשות 14

לראשונה מאז בחירת טראמפ: בן גביר המריא לביקור מדיני בארה"ב

אפרת ברינר

אפרת ברינר

כג ניסן ה'תשפה (21.04.25)

10

11

like

77

dislike

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר יצא לארה"ב לסדרת פגישות מדיניות • על פי כתבתנו מילן עמר, השר לביטחון לאומי ייפגש עם קהילות יהודיות • עם זאת טרם ידוע אם ייפגש עם נציגי ממשל טראמפ • מסעו זה לארה"ב הוא הראשון מאז תחילת כהונתו של הנשיא דונלד טראמפ


השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר יצא הבוקר (שני) לארה"ב לסדרת פגישות מדיניות, זאת לאחר שממשל ביידן החרים אותו בשל "דעות ימניות קיצוניות". מסעו זה לארה"ב הוא הראשון מאז תחילת כהונתו של הנשיא דונלד טראמפ.

maximize-image
השר איתמר בן גביר | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על פי כתבתנו מילן עמר, השר לביטחון לאומי ייפגש עם קהילות יהודיות. עם זאת טרם ידוע אם ייפגש עם נציגי ממשל טראמפ. בנוסף על כך בניגוד לנטען, לבן גביר אין פגישה מתוכננת עם נשיא ארה"ב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News