השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר יצא הבוקר (שני) לארה"ב לסדרת פגישות מדיניות, זאת לאחר שממשל ביידן החרים אותו בשל "דעות ימניות קיצוניות". מסעו זה לארה"ב הוא הראשון מאז תחילת כהונתו של הנשיא דונלד טראמפ.

על פי כתבתנו מילן עמר, השר לביטחון לאומי ייפגש עם קהילות יהודיות. עם זאת טרם ידוע אם ייפגש עם נציגי ממשל טראמפ. בנוסף על כך בניגוד לנטען, לבן גביר אין פגישה מתוכננת עם נשיא ארה"ב.
