פאנליסט הפטריוטים יותם זמרי הגיב הערב (ראשון) לאפרים הלוי, ראש המוסד לשעבר שאמר כי "נתניהו לא יכול להוביל לניצחון מול חמאס". לדברי זמרי, "הפחד הכי גדול של השמאל הזה הוא שננצח משהו בכוח".
הוא אמר על השמאל: "הם שנים הבטיחו לנו ואמרו לנו, חבר'ה, אי אפשר לפתור את זה בכוח, הם לא סתם ייעלמו. גם לגבי הסתם ייעלמו, לטראמפ יש רעיונות, אבל גם לגבי הכוח – אם מדינת ישראל תפתור את זה בכוח, זה שומט את הקרקע מתחת לכל הרעיונות ההזויים שלהם".
זמרי ציין: "אם היא תפתור את זה בכח פה, היא תפתור את זה בכח ביהודה ושומרון. אמנם יצטרכו להכריח אותה כנראה לפני כי היא אף פעם לא עשה דברים לפני, אבל זה הפחד שלהם שמדינת ישראל תפתור בכוח – לא כל שכן".
