איש התקשורת רביב דרוקר השתלח הערב (ראשון) באופן חריף ברב מאיר מאזוז ז"ל שהובא בשעות הצהריים לקבורה. הוא טען בבוטות: "כולם עלו לרגל, פיארו, שיבחו, הללו, בצביעות יוצא דופן, את הרב מזוז, השוביניסט והגזען שהלך לעולמו".
דרוקר תקף: "הענק הזה, כזכור, הוא זה שאמר שהשבץ של אריאל שרון זה עונש משמיים, הלהט"בים הם בהמות, הקורונה היא עונש משמיים על מצעדי הגאווה, אמיר אוחנה נגוע במחלה ולפיד וליברמן גרועים מהנאצים ושונאים את עמם".

לדבריו, "בנו של הרב הכהניסט, הספיד אותו היום באומרו בין השאר: 'גם על מי שפגע בו ודיבר נגדו, גם עליו אני מבקש ממך סליחה. אבל מי שימשיך להתנהג ככה, כמובן הסליחה לא תחול עליו'. ובכן, מר מאזוז לא צריך את הסליחה שלך, לא בחייו, לא במותו".
דבריו המחליאים מגיעים לאחר שראש ישיבת כסא רחמים, הרב מאזוז, נפטר בשבת האחרונה ונקבר היום במסע לוויה המוני שסוקר בכלי התקשורת השונים. גדעון, בנו הבכור של הרב, השתדל להימנע מהספד לאביו על מנת להישמע לצוואה של הרב הגדול שביקש שלא יספידו אותו בלוויה, ובמקום זאת הדגיש רק כמה סיפורים בהם שם דגש על מי היה הרב הגדול, ומה היה בעיקר חשוב לו.
הרב מאיר נסים מאזוז זצ"ל שנא כבוד ופרסום כל ימיו: "אין אחד בדור כמוך ששונא כבוד ופרסום", אמר בנו הבכור הרב גדעון, "הכבוד רדף אחריך". לדבריו התקיים ברב הגדול הפסוק: "כל הבורח מהכבוד – הכבוד רודף אחריו".
