accessibility-icon
share-icon
נפתלי בנט | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
נפתלי בנט | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

נפתלי בנט בתגובה ראשונה לאחר האירוע הלבבי שעבר

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כב ניסן ה'תשפה (20.04.25)

69

7

like

6

dislike

רה"מ לשעבר הגיב לראשונה לאחר האירוע הלבבי שעבר: "‏מודה לכם עם ישראל האהוב על הדאגה לשלומי" • בנט פונה במהלך הלילה למרכז הרפואי מאיר בעקבות אירוע לבבי במהלך אימון • מצבו כעת מוגדר טוב והוא עובר בדיקות רפואיות


לאחר האירוע הלבבי שעבר ראש הממשלה לשעבר הבוקר (ראשון), שבעקבותיו פונה לבית החולים, הגיב בנט לראשונה: "‏מודה לכם עם ישראל האהוב על הדאגה לשלומי, בימים הקרובים אשאר בבית החולים להשגחה ואחזור בהקדם לפעילות מלאה כדי שיהיה פה טוב, לכולנו. אני מודה לצוות בית החולים ״מאיר״, על הטיפול המקצועי והמסור".

בנט פונה במהלך הלילה למרכז הרפואי מאיר בעקבות אירוע לבבי. אמש, לאחר שהשתתף במימונה, במהלך אימון, הוא חש ברע ופונה לביה"ח. מצבו כעת מוגדר טוב והוא עובר בדיקות רפואיות.

ממרכז הרפואי מאיר נמסר כי "ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט פונה הבוקר למרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית לאחר שחש ברע במהלך אימון. ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, עבר צינתור ומצבו טוב, הוא ישאר במרכז הרפואי להמשך מעקב וטיפול".

עקבו אחרינו גם ב-Google News