לאחר האירוע הלבבי שעבר ראש הממשלה לשעבר הבוקר (ראשון), שבעקבותיו פונה לבית החולים, הגיב בנט לראשונה: "מודה לכם עם ישראל האהוב על הדאגה לשלומי, בימים הקרובים אשאר בבית החולים להשגחה ואחזור בהקדם לפעילות מלאה כדי שיהיה פה טוב, לכולנו. אני מודה לצוות בית החולים ״מאיר״, על הטיפול המקצועי והמסור".
בנט פונה במהלך הלילה למרכז הרפואי מאיר בעקבות אירוע לבבי. אמש, לאחר שהשתתף במימונה, במהלך אימון, הוא חש ברע ופונה לביה"ח. מצבו כעת מוגדר טוב והוא עובר בדיקות רפואיות.
ממרכז הרפואי מאיר נמסר כי "ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט פונה הבוקר למרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית לאחר שחש ברע במהלך אימון. ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, עבר צינתור ומצבו טוב, הוא ישאר במרכז הרפואי להמשך מעקב וטיפול".
