ארגון מחאה בשם "איש/ה באמונתו – מטה המאבק בזרם המשיחי", שמתרכז בהתנגדות לציונות הדתית, החל לחלק לחיילי צה"ל חומרים פוליטיים בוטים.
אנחנו מדברים על ספרון קטן בשם "מילון המשיחיות", שמחולק בימים אלה, שבו הארגון פורש את משנתו הקיצונית על השתלטות מאורגנת, כביכול, של ישיבות ההסדר על צה"ל.

כך, למשל, הם כותבים ש"אנחנו כאן כדי לסייע לך לפענח את המסרים שמובלעים בתוך הטקסטים והמעשים של מפיצי המשנה המשיחית בצבא, ונעזור לך לנסח את התשובה הליברלית".
בדומה לארגוני שמאל אחרים, כמו שוברים שתיקה, הם מוסיפים: "אנחנו כאן עבורך למתן מידע, ייעוץ ותמיכה בקו פתוח ללא תשלום, ואנחנו כמובן מתחייבים לסודיות מלאה".
בהמשך הם כותבים פסקאות קיצוניות על רבנים מובילים וראשי ישיבות, בהם המכינה הקדם-צבאית בעלי, ששילמה מחיר כבד – 29 מבוגריה שנפלו במלחמה הנוכחית – ומתארים אותם כמניפולטורים שמנסים להשתלט על המדינה.

למשל, שה"משיחיים" מאמינים ש"מלחמת השבעה באוקטובר היא ענישה והדרכה אלוהית, שמטרתה להחזיר את העם היהודי למסלול הגאולה, בעקבות התנגדות להפיכה המשטרית, ויתור על שטחי ארץ, והתנתקות בפרט", או ש"משנת השמאל היא אוטו-אנטישמיות שנשענת על יסודות אנטישמיים נוצריים".
יש שם עוד אמירות קיצוניות במיוחד, שמיוחסות למי שהם קוראים "המשיחיים", כשבסוף מדובר בטקסט פוליטי קיצוני שמטרתו לקטב את החברה הישראלית עוד יותר – גם בקודש הקודשים של צה"ל.
הארגון הוקם על ידי עו"ד יאיר נהוראי, חוזר בשאלה, שנוהג לתקוף דתיים וחרדים גם בהרצאות שהוא מעביר.
