accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך חדשות 14

תלמידו של הרב מאזוז: "הייתי רואה אותו בוכה על כל עם ישראל"

דביר כהן

דביר כהן

כב ניסן ה'תשפה (20.04.25)

3

5

like

0

dislike

תלמידו של הרב מאזוז זצ"ל, יהונתן פרטוש נפרד ממנו: "זכיתי לנגן לו כל מוצ"ש, הייתי רואה אותו תוך כדי נגינה בוכה על כל עם ישראל" • פרטוש עדיין לא מעכל שלא ינגן יותר עם רבו: "הייתה לו אהבת ישראל כזאת טהורה וכזאת גדולה בלי שום אינטרס"


תלמידו של הרב מאיר מאזוז זצ"ל, יהונתן פרטוש, נפרד ממנו היום (ראשון) במהלך מסע ההלוויה שנערך בבני ברק. פרטוש ואחיו כפיר היו מנגנים לרב בכל מוצאי שבת: "זה פשוט היה כל פעם חוויה, זה היה רבע שעה שהרב היה אומר לנו מלא פעמים- אתם עושים לי את כל השבוע שמח".

פרטוש סיפר שהמנהג לנגן מדי מוצ"ש נולד מרצון של הרב לפני שבע וחצי שנים למנוע ויכוחים מי יהיה הרב שיעלה לדבר לפניו: "במקום שיבוא רב וידבר אני רוצה רבע שעה של שירים". כך הם נהגו כאמור במשך שבע וחצי שנים, "וכל פעם שהיה חס ושלום איזה פיגוע או איזה משהו רע, אחי כפיר היה בוחר שירים שהרב אוהב את הטקסט".

תלמידו של הרב מאזוז עדיין לא מעכל שלא ינגן יותר עם הרב במוצ"ש: "לא מנגינה עניינה אותו, הטקסט עניין אותו. הוא היה בוחר בפינצטה את השירים שאוהב הרב והרב היה מתענג". פרטוש חשף את רגשותיו של הרב על עם ישראל: "הרבה פעמים הייתי רואה אותו תוך כדי נגינה בוכה על כל עם ישראל. הייתה לו אהבת ישראל כזאת טהורה וכזאת גדולה בלי שום אינטרס".

עקבו אחרינו גם ב-Google News