accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

3 שב"חים עבדו במסעדה בתל אביב, המעסיק ובעל המקום נעצרו

בר ברק

בר ברק

כב ניסן ה'תשפה (20.04.25)

4

2

like

0

dislike

חשוד בהעסקת שב"חים במסעדה בתל אביב נעצר לאחר שאותרו בבית העסק 3 תושבי יהודה ושומרון • הוגשו כתבי אישום נגד המעסיק, בעלי המסעדה ונגד השוהים הבלתי חוקיים


חשוד בהעסקת שוהים בלתי חוקיים במסעדה ברחוב הרצל בתל אביב נעצר לאחר שאותרו בבית העסק 3 תושבי יהודה ושומרון, בעקבות חקירה שנפתחה בגין החשד כי עובדים שב"חים במקום.

לפני כמה ימים הגיעו השוטרים לעסק ואיתרו שלושה חשודים העובדים בו. בבדיקה ראשונית עלה כי מדובר בתושבי יהודה ושומרון, בשנות ה-20 לחייהם, השוהים בישראל ללא אישורים והם נעצרו.

maximize-image
ניידת משטרה, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

נוסף על כך, מהחקירה עלה כי המעסיק, תושב הרצליה בן 53, קיבל את החשודים לעבודה אצלו בניגוד לחוק ולכן נעצר אף הוא. בהליך מהיר, הוגשו כתבי אישום נגד תושב הרצליה, בעלי המסעדה וכנגד השוהים הבלתי חוקיים.

יחידת התביעות של מחוז ת"א הגישה כתב אישום חמור נגד המעסיק בגין עבירה של "העסקת שני תושבים זרים או יותר שלא כדין". נגד 3 החשודים תושבי יהודה ושומרון הגישה אחד נוסף בגין "כניסה לישראל שלא כחוק", כאשר אחד מהם, הציג תעודה מזויפת ונאשם גם בעבירה של "התחזות לאחר".

עקבו אחרינו גם ב-Google News