הרב שלמה עמאר ספד לרב מאיר נסים מאזוז זצ"ל, ראש ישיבת "כסא רחמים" בבני ברק, שהלך לעולמו במהלך השבת לאחר שמצבו הרפואי הדרדר בימים האחרונים. הרב עמאר, שכיהן כראשון לציון בין השנים 2003 ל-2013, היה מקורב לרב מאזוז ואף כונה מפי אחיו של הרב כ"אח רביעי" שלהם.
הרב עמאר סיפר כי הרב מאיר נסים מאזוז זצ"ל היה בקיא בכל מקצועות התורה, בהלכה והנהגה שלו. הוא אמר כי לאחר שהלך לעולמו מרן הראשון לציון הרב עובדיה יוסף זצוק"ל – הם מצאו נחמה ברב מאיר מאזוז, שימשיך את דרכו של מרן: "היינו מוצאים בו נחמה", אמר וסיפר על התורה שספג והיה בקיא בה הרב מאיר מאזוז.

ראש ישיבת כיסא רחמים הרב מאיר מאזוז הלך לעולמו
"היום העולם נשאר ריק", הדגיש ואמר כי אין מה לספוד לרב הגדול, אלא עם ישראל צריך לספוד על התורה שאבדה. כמויות אדירות של תורה וידע שהרב היה בקיא בהם, והיה אחד בדורו. "אני בא להספיד את החיסרון הגדול שיש לדור", אמר והדגיש, "אסור לנו לעבור על זה ולו רק לשעה זו".
לדבריו, כל אחד מישראל צריך להתבונן כעת במעשיו ולחשוב מה עליו לעשות כדי למלא את החלל שנפער, את החיסרון הגדול.

הרב מאזוז זצ"ל: קול התורה הספרדית שנלחם על דיוק, זהות ואמת
הוא סיפר כי לאחר לכתו של רבי עקיבא זצ"ל, תלמידיו חשבו יחדיו מי יוכל למלא את מקומו של הרב מבחינת הידע בתורה והמצוות – והם הגיעו למסקנה כי אין אחד שיכול להכיל את כל התורה הזאת, אז הם חילקו ביניהם. 10 מתלמידיו חילקו ביניהם כל אחד חלק, כל אחד לקח על עצמו 'קבלה' מהנהגותיו של רבי עקיבא אותה מתחייב לקיים להמשך חייו – ובכל התמלא החלל שנפער עם לכתו של רבי עקיבא.
כמו כן, הרב עמאר ספד לרב מאיר נסים מאזוז זצ"ל והדגיש את חשיבותו של הרב לדור שלנו: "היה גדול הגדולין בכל מקצועות התורה, והיינו צריכין אליו בכל מקצועות התורה". הוא סיפר על צניעותו הרב של הרב מאזוז: שהיה מקיים את הפסוק "ונפשי כעפר לכל תהיה".
