חברת הכנסת טלי גוטליב שלחה היום (ראשון) ברכת "רפואה שלמה" טבולה בביקורת עוקצנית לראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, בעקבות האירוע הלבבי שעבר. לצד האיחולים, בחרה גוטליב לנצל את ההזדמנות כדי להזכיר לבנט את "חטאיו" הפוליטיים.
"מקווה שהתזכורת שקיבלת מהלב שלך תוביל אותך להבנת הפרופורציות בחייך", כתבה גוטליב בפנייה האישית, והוסיפה עקיצה חריפה: "שתזכיר לך כי בכל יום אדם עלול חלילה להידרש לדין וחשבון אצל בורא עולם".
נפתלי בנט. הגוף של כולנו הוא רק מכונה. צינתור הוא שכלול של פעילות הלב לעוד שנים רבות בע״ה.
כמו עוד איברים שמדי פעם זקוקים לתיחזוק, איש ואיש וחולשת גופו מעת לעת. חולי פיזי או מורכבות פיזית לתפיסתי רק מזככים אצל אדם את הפרופורציות ואם כבר מדייקים אצל אדם את ערכיו ואת המשך העשייה…— טלי גוטליב (@TallyGotliv) April 20, 2025
טלי גוטליב לא חסכה "בברכתה" את הביקורת שלה כלפי בנט הממשלה שהקים: "מקווה שאגב כך תזנח את סגנון ההבטחות השקריות שלך ותזכור שבנוכלות של ממש השתמשת בקולות הציבור הדתי הימני והתחברת לאחים המוסלמים", וחתמה בצמד המילים: "לא שכחנו".
