ארגון הטרור הרצחני חמאס החל בהליך גיוס של 30 אלף מחבלים לזרוע הצבאית שלו ברצועת עזה, כך מסרו היום (ראשון) מקורות יודעי דבר לערוץ אל-חדת' הסעודי .
לפי הדיווח, ארגון הטרור אימץ את שיטת לוחמת הגרילה כחלק מאסטרטגיית לחימה חדשה. עוד צוין כי חמאס איבד חלק משמעותי מהאמצעים הצבאיים שברשותו, בהם מל"טים ורקטות ארוכות טווח.

בתוך כך, על פי אל חדת', חמאס מנסה לפצות על אובדן אמצעי הלחימה הרבים במהלך המלחמה עם מדינת ישראל – באמצעות מחזור שאריות רקטות לצורך ייצור מטעני חבלה.
