ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט פונה במהלך הלילה למרכז הרפואי מאיר בעקבות אירוע לבבי, כך דיווח הבוקר (ראשון) כתבנו הפוליטי מוטי קסטל. לאחר שהשתתף אמש במימונה הוא חש ברע ופונה לבית החולים, מצבו כעת מוגדר טוב והוא עובר בדיקות רפואיות.
למרות שלאחל לשלומו של חולה זהו קונצנזוס בעם ישראל ובמיוחד שמדובר באיש ציבור, הפוליטיקאים הראשונים לברך את ראש הממשלה לשעבר לרפואה שלמה היו דווקא ראשי מפלגות האופוזיציה: יאיר לפיד, בני גנץ ויאיר גולן – עוד בטרם הייתה כל התייחסות מצד מפלגות הקואליציה.
מאחל החלמה מהירה ובריאות טובה לחברי נפתלי בנט.
— בני גנץ – Benny Gantz (@gantzbe) April 20, 2025
הראשון לברך היה יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, שכתב בחשבון ה-X: "מאחל החלמה מהירה ובריאות טובה לחברי נפתלי בנט". אחריו בירך יאיר לפיד, שכתב: "נפתלי, אח, תרגיש טוב, עם ישראל צריך אותך". בהמשך הצטרף גם יאיר גולן, שכתב: "נפתלי, תרגיש טוב והחלמה מהירה".
נפתלי, אח, תרגיש טוב, עם ישראל צריך אותך.
— יאיר לפיד – Yair Lapid (@yairlapid) April 20, 2025
נפתלי, תרגיש טוב והחלמה מהירה
— Yair Golan – יאיר גולן (@YairGolan1) April 20, 2025
