עורך הג'רוסלם פוסט, צביקה קליין, שנחקר במסגרת פרשת קטאר, חשף היום (ראשון) בציוץ נוקב ברשת X כי לקחו לו את המכשיר הסלולרי האישי שחוסה תחת חיסיון עיתונאי, הדליפו ממנו חומרים וטרם החזירו: "באיזה מדינה דמוקרטית לוקחים לעיתונאי, עורך עיתון, מכשיר סלולר שכולל חסיון מקורות, ללא צו שופט, ולא מחזירים?!".
בפוסט ברשת X כתב קליין: "לקחו עיתונאי לחקירה – מילא. הפכו לאזהרה – מסוכן! אבל מילא. שלחו למעצר בית לא מוצדק – לפחות ביטלו – מילא. הדליפו חומרים מהטלפון שלי – פסול! – מילא. תדרכו שאני לא עיתונאי אלא מאכער – שקר נו, מילא. אבל באיזה מדינה דמוקרטית לוקחים לעיתונאי, עורך עיתון, מכשיר סלולר שכולל חסיון מקורות, ללא צו שופט, ולא מחזירים?!".

מוקדם יותר החודש, לאחר ששוחרר ממעצר, פרסם קליין פוסט ברשתות החברתיות שלו ובו ביקר את מערכת אכיפת החוק בחריפות: "במהלך העדות הודיעו לי שאני הופך לנחקר באזהרה. לקחו ממני את הטלפון בלי צו, בלי הסבר. נחקרתי כ־12 שעות, לבד, ללא קשר עם אשתי ששהתה בחו"ל, בלי אפשרות לדבר עם ילדיי במשך שעות ארוכות.
"התנאים היו קשים. כשיצאו הדלפות מהחקירה (והן ממשיכות לצאת בעת כתיבת שורות אלה), לא יכולתי אפילו להגיב – כי נאסר עליי לדבר עם התקשורת. שמי הטוב נפגע, כשהאמת עדיין לא יצאה לאור. רק אחרי כמה ימים של שתיקה, החלו קולות מחאה בציבור".
