יושב ראש הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה, ספד ללוחם צה"ל גאלב סלימאן אל נסאסרה מרהט שנפל במהלך השבת בקרב בצפון רצועת עזה: "יצא באומץ למלחמה כדי לנצח את האויב, להשיב את חטופינו ולהבטיח את ביטחון אזרחי ישראל".
"בשורה קשה אמש עם קבלת הידיעה הכואבת על נפילתו של גאלב סלימאן אל נסאסרה ז"ל ברצועת עזה", כתב בחשבון ה-X, "גאלב הלך בדרכו של אביו והתגייס לצה"ל כגשש. הוא יצא באומץ למלחמה כדי לנצח את האויב, להשיב את חטופינו ולהבטיח את ביטחון אזרחי ישראל".
בשורה קשה אמש עם קבלת הידיעה הכואבת על נפילתו של גאלב סלימאן אל נסאסרה ז"ל ברצועת עזה.
גאלב הלך בדרכו של אביו והתגייס לצה״ל כגשש. הוא יצא באומץ למלחמה כדי לנצח את האויב, להשיב את חטופינו ולהבטיח את ביטחון אזרחי ישראל.
בשם הכנסת אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק ליבי למשפחתו, ולייחל… pic.twitter.com/pfwi6kyN0D
— Amir Ohana – אמיר אוחנה (@AmirOhana) April 20, 2025
הוא המשיך: "בשם הכנסת אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק ליבי למשפחתו, ולייחל לרפואתם השלמה והמהירה של חבריו לנשק אשר נפצעו באותה התקרית".
לאחר חודשים שזכינו לא לשמוע את הבשורות הכואבות זה הכה בנו שוב, כאשר התוודענו אמש לנפילתו של הלוחם הבדואי רס"ב גאלב סלימאן אל נסאסרה אשר נפל בקרב בצפון רצועת עזה. גאלב הי"ד, בן 35 מרהט, שירת כגשש בחטיבה הצפונית. הוא נהרג כתוצאה מירי נ"ט בבית חאנון שבצפון רצועת עזה, והינו הנופל הראשון במסגרת מבצע "עוז וחרב".
באירוע בו נפל גאלב ז"ל, נפצע באורח קשה גשש בחטיבה הצפונית, אוגדת עזה. בנוסף, קצינה וחובשת קרבית מגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, נפצעו באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחם והלוחמות פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.
