איש התקשורת אבי שושן אמר הערב (מוצאי שבת) בתוכנית הפטריוטים: "שנים השב"כ גרם לי ולאחרים להאמין שיש אלימות מתנחלים – היום אני כבר לא מאמין בזה. צריך לבדוק אם בכלל הייתה פה אי פעם אלימות כזו".
לדבריו, "אני חושב שגם את זה צריך לחקור אם בכלל הייתה פה אי פעם איזה אלימות מתנחלים, או שזה היה איזה כסות כדי לגרום לזה לסטיגמה של 67 או משהו".
הדברים מגיעים לאחר החשיפות נגד ראש המחלקה היהודית בשב"כ שהוקלט כשהוא מתבטא בחריפות נגד מתיישבים ואומר כי יש לעצור אותם גם ללא ראיות. "תראה איך מתנהלות חקירות שב"כ מולם – אנחנו עוצרים את השמוקים האלה גם בלי ראיות לכמה ימים".
