כתבנו בכנסת אברהם חסון מדווח: היועמ"שית, פרקליט המדינה, ראש השב"כ וראש אגף החקירות והמודיעין, שזומנו לוועדת החוקה שהייתה אמורה להתקיים ביום ראשון, שלחה היום (שישי) מכתב ליו״ר הוועדה חבר הכנסת שמחה רוטמן בו ביקשה לדחות את הדיון ב-10 ימים: "לצורך קיום דיון אפקטיבי, נבקש לקבל מצע מסודר המבהיר את הנושאים העקרוניים".
יו"ר הוועדה שמחה רוטמן קיבל את הדרישה, אך באופן חלקי בלבד, והסכים לדחייה של שבוע בלבד. בנוסף שלח מסמך שאלות לגורמים המקצועיים ודרש מהם להגיע ערוכים לדיון. המסמך אותו שלח רוטמן מכיל 43 שאלות.

גם נציג משטרת ישראל צפוי להשתתף בפגישה, וזאת למרות המכתב ששלח המפכ"ל לגורמי תקשורת בו הבהיר כי תוכן הוועדה איננו נוגע לארגון שתחת אחריותו. כזכור, בתגובה למכתב, רוטמן הודיע כי הוא מצפה להגעתו של לוי או מי מטעמו והבהיר: "במדינה שאני חי בה המפכ"ל כפוף לחוק".
