שני חשודי בשנות ה-30 לחיהם נעצרו אמש (חמישי) במרכז הארץ בחשד להחזקה וסחר בחומר החשוד כסם מסוג קריסטל בשווי מיליוני שקלים, לאחר שהשניים עוררו את חשדם של כוחות המשטרה בזמן שנסעו ברכבם.
החשודים, תושבי הכפר לקיה, משכו את תשומת ליבם של בלשי תתחנת ראש העין בזמן שנעו על כביש 471. השוטרים עקבו אחריהם ועצרו אותם לבדיקה, שבמהלכה נתפסו סמים בשווי מוערך של כ-2,000,000 שקלים.

בתום החקירה שהתקיימה בתחנת ראש העין השניים נכלאו. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בבית המשפט בפתח תקווה.
