accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה | צילום: רוי אלמה, פלאש 90
אילוסטרציה | צילום: רוי אלמה, פלאש 90

שני תושבי לקיה נעצרו - כשברשותם סמים בשווי 2 מיליון שקלים

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כ ניסן ה'תשפה (18.04.25)

2

2

like

1

dislike

שני תושבי הכפר לקיה בשנות השלושים לחייהם נעצרו בחשד לסחר בסמים • לאחר בדיקה התגלה כי הם מחזיקים סם קריסטל בשווי מוערך של כ-2 מיליון שקלים • השניים הועברו לחקירה, ובהמשך יובאו בפני בית המשפט להארכת מעצר


שני חשודי בשנות ה-30 לחיהם נעצרו אמש (חמישי) במרכז הארץ בחשד להחזקה וסחר בחומר החשוד כסם מסוג קריסטל בשווי מיליוני שקלים, לאחר שהשניים עוררו את חשדם של כוחות המשטרה בזמן שנסעו ברכבם.

החשודים, תושבי הכפר לקיה, משכו את תשומת ליבם של בלשי תתחנת ראש העין בזמן שנעו על כביש 471. השוטרים עקבו אחריהם ועצרו אותם לבדיקה, שבמהלכה נתפסו סמים בשווי מוערך של כ-2,000,000 שקלים.

maximize-image
עצור, אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

בתום החקירה שהתקיימה בתחנת ראש העין השניים נכלאו. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בבית המשפט בפתח תקווה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News