accessibility-icon
share-icon
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

1000 משפחות שכולות בקריאה לא לעצור את המלחמה עד הניצחון

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

כ ניסן ה'תשפה (18.04.25)

48

29

like

222

dislike

מעל 1000 משפחות שכולות חתמו על מכתב הקורא לא לעצור את המלחמה עד שחרור כל החטופים והכרעת ארגון הטרור הרצחני חמאס • "עצירת המלחמה כעת - משמעותה סכנה חמורה לביטחון ישראל", כתבו המשפחות


בצל סערת מכתבי הסרבנים בשבועיים האחרונים, מעל 1000 בני משפחות שכולות חתמו היום (שישי) על מכתב נגד הקריאות לסרבנות ועצירת המלחמה: "עצירת המלחמה – סכנה חמורה לביטחון ישראל".

החותמים, בני משפחות לנופלים במערכות ישראל ופעולות האיבה יוצאו בחריפות נגד הקריאות שנשמעות בימים האחרונים לסרבנות ועצירת המלחמה. לדברי המשפחות: "ההישגים רבים, אך המשימה טרם הושלמה – אל תעצרו המשיכו ונצחו את המלחמה".

במכתב הדגישו המשפחות כי אסור לעצור את המלחמה לפני עמידה מלאה בכל מטרותיה – השבת החטופים, חיסול האויב והבטחה כי עזה לא תהווה איום על מדינת ישראל. מאחורי המכתב עומדות משפחות שכולות מפורום הגבורה, בו חברות מאות משפחות לחיילים שנפלו במלחמת המלחמה, אליהן הצטרפו עוד משפחות שכולות בהן בני משפחות של נרצחי הנובה, משפחות לנופלים מצוק איתן וממלחמות נוספות וכן נרצחים בפעולות איבה.

"לפני כשנה וחצי אויב אכזר, מר ומסוכן יצא למסע הרג, אונס ושחיטה בבני עמנו. ילדים, גברים, נשים וטף, נאנסו, נשחטו, נשרפו, נחטפו ועברו טבח נוראי שעם ישראל לא עבר מאז שואת אירופה הנוראית", כתבו המשפחות במכתב והוסיפו כי "מיד לאחר מכן יצאנו למלחמת קיום, מלחמה שנכפתה עלינו, מלחמה שאין צודקת ממנה – מלחמה למען השבת אחינו החטופים ולמען החזרת הביטחון בדרום ובצפון ובכל חבלי ארצנו.

maximize-image
לוחמי גולני ברפיח | צילום: דו"צ

"מאות אלפים עזבו את ביתם ומשפחתם ויצאו כולם יחד להבטיח כי לעולם לא עוד, וכי לעולם אזרחי ישראל לא יעמדו בסכנת טבח נוסף. ההישגים רבים, אך המשימה טרם הושלמה. עצירת המלחמה כעת – משמעותה סכנה חמורה לביטחון ישראל, וספירה לאחור לטבח ח"ו הבא".

המשפחות הדגישו: "אסור לעצור את המלחמה לפני עמידה מלאה בכל מטרותיה – השבת החטופים, חיסול האויב והבטחה כי עזה לא תהווה איום על מדינת ישראל. יקירנו יצאו למלחמה למען הניצחון, למען הביטחון, ולא שבו, ואנו נעמוד על כך שצוואתם תתמלא ותקויים". לסיום, שלחו חיזוק לממשלה ולעומד בראשה "אנו מחזקים את ממשלת ישראל והעומד בראשה – אל תעצרו, המשיכו ונצחו את המלחמה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News