accessibility-icon
share-icon
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

דודו של החטוף רום ברסלבסקי זועם: "רונן בר פוגע בנו"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יט ניסן ה'תשפה (17.04.25)

23

13

like

0

dislike

דודו של החטוף רום ברסלבסקי התייחס לסירובו של רונן בר לעזוב את תפקידו - חרף החלטת הממשלה לפטרו: "זו פגיעה בנו" • "אני מקווה מאוד שרונן בר ישחרר אותנו מהדבר הזה ויתפטר במהרה", אמר


זאב חושן, דודו של החטוף רום ברסלבסקי שנמצא בשבי ארגון הטרור הרצחני הג'יאהד האיסלמי, התייחס היום (חמישי) בריאיון לתוכנית 'ארבע' עם דנה ורון, לסערת 'פיטורי ראש השב"כ והביע זעם על התנהלותו של בר – שמסרב לעזוב את תפקידו: "אני מקווה מאוד שרונן בר ישחרר אותנו מהדבר הזה ויתפטר במהרה".

"באופן אישי אני חושב שזה עזות מצח ומשהו שהוא לא הגיוני, שהאדם כמו ראש השב״כ מסרב להתפטר, למשל. מבחינתי זו פגיעה בנו", אמר חושן והוסיף כי "אנחנו שמענו את התחקיר של הנובה. ומעבר לכעס ולזעם, על הטעויות ועל הרשלנות שהייתה שם, הרגשנו גם סוג של בושה, על ראש השב״כ, רמטכ״ל וראש אמ״ן שפעלו בצורה כזאת".

maximize-image
רום ברסלבסקי | צילום: ערוץ 14

רם ברלבסקי נחטף בשבעה באוקטובר ממסיבת הנובה, חושן סיפר כי הוא נשאר במקום כדי לעזור לחלץ מבלים: " שמענו על בחורה בשם נעמה שהוא הוציא אותה מתוך מכולה של זבל, שהיא התחבאה שם, היא הסתתרה מהמחבלים ביחד עם עוד קבוצה של אנשים. היא חטפה שלוש כדורים, הייתה פצועה והוא ממש חילץ אותם  ושם אותם במקום מבטחים, וחזר לחלץ עוד אנשים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News