פרסום ראשון: לאסירים פליליים קיימת אפשרות לבחור צפיה מתוך 12 ערוצי טלוויזיה קבועים בבתי הכלא. אלו הם מותרות לאסירים פליליים בלבד, משום שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הוציא את כל הטלוויזיות מבתי הסוהר הביטחוניים כבר עם כניסתו של השר כחלק ממדיניות "סוף הקייטנה למחבלים" שהוביל.
אך לאחר שערוץ MBC1 הסעודי שידר מסרים שתמכו במחבלי הנוחב'ה של חמאס שביצעו את הפוגרום בשובי העוטף, הערוץ הוחלף בערוץ "הידברות", ערוץ יהודי בעל תוכן ערכי ורוחני.

אומנם כל אסיר פלילי יכל לצפות ב-MBC1 אבל כנראה שמי שצפה בו היה בעיקר אסירים מהמגזר. דובר שב"ס סג"ד זיוון פריידין הסביר כי המהלך נעשה כחלק ממדיניות ברורה למנוע השפעות חיצוניות קיצוניות ותמיכה בגורמי טרור מתוך כותלי הכלא.
בסביבתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסרו לנו: "מדובר בהמשך למדיניות השר בנושא תמיכה ועידוד טרור. ערוצים שישדרו מסרים כאלו יוסרו ובמקומם יועלו ערוצים בעלי מסרים שוחרי שלום והידברות".
