מגיש יומן צהריים בעכשיו 14, עידו טאובר, העביר היום (חמישי) מסר במסגרת השידור המיוחד מהכותל המערבי בירושלים, לכל מי שמרחם על תושבי עזה: "את הרחמים שלכם תשמרו לחטופים שלנו, כי אם אתם תרחמו על העזתים, הרצחניים, הצוררים האלה – אז אנחנו נתאכזר לאנשינו".
טאובר אמר כי "כל מי שיש לו איזושהי חשיבה שהמצב בעזה יהיה קשה, ושיהיה חוסר באוכל, או מי יודע מה יהיה שם, עד רמת רעב זה יגיע, זה קשה, זה לא נעים. כל פעם שמגיעה לכם מחשבה כזאת – תחשבו על החטופים שלנו. שימו לכם בראש את רום ברסלבסקי, שימו לכם בראש את עידן אלכסנדר".

לדבריו, "אז תראו מה זה אומר לסבול, אז תבינו מה זה אומר רעב אמיתי, אז תבינו מה זה עינויים אמיתיים. את הרחמים שלכם תשמרו לחטופים שלנו, כי אם אתם תרחמו על העזתים, הרצחניים, הצוררים האלה – אז אנחנו נתאכזר לאנשינו. זה החשש הגדול, את זה בדיוק אנחנו רוצים להפסיק. את הרחמים אנחנו נשמור לחטופים הישראלים בלבד, כדאי לזכור את זה".
