המחשב האישי של סיון אלקבץ הי"ד, שנרצחה בשבעה באוקטובר, אותר היום (חמישי) בפעילות של משטרת ישראל ובעזרת מתנדבים רבים, לאחר שנגנב בערב ליל הסדר מביתה בדור צעיר בכפר עזה בו שהתה בזמן הטבח.
ענתי ושמעון אלקבץ, הוריה של סיון, בישרו בהתרגשות כי המחשב אותר בהתגייסות כוחות רבים ממשטרת ישראל, מתנדבים ואזרחים, שפעלו גם בימי החג ועל חשבון זמנם הפרטי: "כולם פעלו מסביב לשעון, עד היום שבו נמצא המחשב זרוק מאחורי אחד הבתים של העובדים הזרים".

"זה מרגש עד דמעות לקבל תמיכה כל כך גדולה מכל עם ישראל ומכל כלי התקשורת שנרתמו לספר את הסיפור ועל כך תודתנו", אמר אלקבץ. המחשב הושב לאביה של סיון על ידי מפקד תחנת משטרת שדרות במתחם ההנצחה לזכרה של סיון. שני חשודים, עובדים זרים המתגוררים באשקלון, עוכבו לחקירה.

כזכור, מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין פרסם בשבוע שעבר בחשבון ה-X שלו את דבריו של שמעון: "המחשב בבית של סיון בדור צעיר, כפר עזה, נגנב". לדברי אלקבץ: "המחשב שנגנב, שימש את סיון בלימודיה. מאז שבעה באוקטובר, המחשב פעל ללא הפסקה, 24 שעות ביממה, מתוך הממ״ד לצורך הקרנת סרטוני הוידאו שצילמה האמא של סיון, ענתי אלקבץ, שתיעדה את הזוועות בבית", משם גם נגנב.
