דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי, התייחס הבוקר (חמישי) להסתתרות של מחבלי חמאס בין האוכלוסייה האזרחית ובמבנים הציבוריים, וקרא: "פחדנים. אם אתם גיבורים, כפי שאתם טוענים – מדוע אתם מתחבאים בין אזרחים?"
הוא ציין כי אפילו תושבי רצועת עזה כבר מבינים את הנזק שחמאס עשה להם ומבקשים להתרחק מארגון הטרור הרצחני. "פחדנים. אם אתם גיבורים, כפי שאתם טוענים בסרטונים של אל-דוואירי, סעיד זיאד ואל-ג'זירה, מדוע אתם מתחבאים בין אזרחים?", כתב בחשבון ברשת החברתית X, "אפילו תושבי עזה דורשים כעת בפומבי להתרחק מאיתנו, מבתי החולים ובתי הספר".
צפו בסרטון:
#كفوا_استغلال_المستشفيات أيها الجبناء. إذا كنتم أبطال كما تزعمون في فيديوهات الدويري وسعيد زياد والجزيرة – لماذا تختبئون بين المدنيين؟ حتى أهالي غزة باتوا يطالبونكم علنًا – ابتعدوا عنّا وعن المستشفيات والمدارس pic.twitter.com/XFy6yrqF24
— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) April 17, 2025
במהלך הלילה דווח כי כוחותינו תקפו מהאוויר בסביבת "בית החולים" כמאל עדואן שבג'באליה, צפון רצועת עזה. בחודש דצמבר נחשף כי "בית החולים" שימש למעשה כמפקדת טרור של חמאס.
גופי המודיעין אספו הוכחות חותכות על המקום שהביאו למסקנה כי הוא משמש מפקדת חמאס ובתוכה מאות מחבלים. בתיעוד המיוחד שפורסם, רואים את כוח צה"ל מבצר את המקום מהקרקע ומהאוויר ושורות של מחבלים נכנעים לקריאות כוחותינו בשפה הערבית.
