accessibility-icon
share-icon
צילום: מסך, ערוץ 14

אבסורד: הערוץ הרשמי של חיזבאללה ממשיך לפעול מהארץ

אחיקם הימלפרב

אחיקם הימלפרב

יח ניסן ה'תשפה (16.04.25)

13

1

like

33

dislike

לפני חודש פרסום ערוץ 14 חשף כי רשת הטלוויזיה הרשמית של חיזבאללה, ערוץ 'אל-מנאר', פועל מהארץ • למרות הזמן שעבר, אף גורם אכיפה בישראל לא נקף אצבע והערוץ ממשיך לפעול בחופשיות


הטלוויזיה הרשמית של ארגון הטרור חיזבאללה, ערוץ 'אל-מנאר', ממשיך לפעול מהארץ. בחודש שעבר ערכנו תחקיר בנושא, אלא שמאז אף גורם אכיפה לא נקף אצבע והערוץ ממשיך לפעול בחופשיות.

בשבוע שעבר צילם כתב הערוץ ח'אלד אל-פקיה כתבה שסוקרת הפגנות תמיכה ברצועת עזה שהתקיימו ביו"ש. הכתב תיאר את ההפגנות: "העמדה העממית הסוחפת הזאת, ששוטפת את רחובות הגדה המערבית, מדגישה שהטבח הציוני בפלסטינים ובערבים עדיין נמשך וכי יש הרבה ראיות לכך".

הכתבה שפורסמה לפני חודש | עכשיו 14

גם בירושלים 'אל-מנאר' עדיין פועלת. כתבה שצולמה לפני כשבועיים סקרה את אירועי הרמדאן במסגד אל אקצא. צלמי אל-מנאר הסתובבו בחופשיות בהר הבית וראיינו את העוברים ושבים. "והמתקפה המתמשכת בצפון הגדה המערבית מעיבות על אווירת החג ברחוב הפלסטיני", חתם את הכתבה דיב חוראני, עוד כתב של אל-מנאר שפועל בארץ.

בחודש שעבר, בעת פרסום התחקיר על ערוץ אל-מנאר, פנינו לשר התקשורת, שהפנה אותנו לשר הביטחון. שר הביטחון הפנה אותנו, במפתיע או שלא, בחזרה לשר התקשורת. פנינו גם לשב"כ וצה"ל, אך כל אחד מהגופים האלה טען שהטיפול אינו בתחום אחריותו. פנינו גם למשטרת ישראל שעדיין לא החזירה תשובה.

במדינת ישראל, גופי האכיפה וגורמי הכוח עסוקים בהתגוששויות ובקרבות אגו בינם לבין עצמם. בזמן הזה, חיזבאללה ממשיך לחגוג בתוך שטחי המדינה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News