בית המשפט שיחרר היום (רביעי) את איש השב"כ א', החשוד ב"הדלפות" של מסמכים סודיים משירות הביטחון הכללי. על אף שבמח"ש ביקשו לשחרר את א' ל-30 יום של מעצר בית, בית המשפט דחה את הבקשה ואישר מעצר בית של 7 ימים בלבד.

במהלך הדיון, עו"ד אורי קורב, סנגורו של א, טען כי השב"כ ביצע ריגול נגד הדרג המדיני, אירוע חמור מאוד שחובה היה על איש השב"כ להוציא החוצה: "אנו כופרים בכך שמדובר במידע ביטחוני. המידע שמסר ששב"כ ביצע ריגול/בדיקה ביחס לדרג המדיני."
קורב הוסיף: "כל אחד מבין שהרעיון ששירות חשאי מקיים בדיקה או מרגל אחר דרג מדיני זו דריסת רגל מאוד מסוכנת שצריך להכיר ומי – הציבור ומתי – שזה מסתיים. השב"כ ביצע בדיקה באופן שפוגע בביטחון המדינה כי פנו לרכזים שנמצאים, כי היא פוגעת באמון בין הגופים. בין השר לביטחון לאומי לשוטרים שנמצאים איתו והשב"כ."
בנוסף עו"ד קורב האשים את מח"ש והשב"כ בהדלפות מתוך החקירה: "מסתבר שיש גופים שמותר להם להדליף. מעולם הם לא חוקרים את עצמם למה זה קורה. אני לא מחזיק את החומר. המשיב במעצר ואנו נתקלים בשאלות בשידור חי עם חומרים מתוך התיק. האם צריך לעצור את כולם? התשובה היא לא זה לא עובד ככה בחיים".

בנוסף, במהלך הדיון השופט שרון דניאל מתח ביקורת על בקשת מח"ש למעצר בית משך 30 יום: "אולי נבין למה צריך 30 יום לאחר שהיה במניעת מפגש 6 ימים? זה לא מישהו שצריך לתאר אותו כחסר מעצורים. אני חושב ש-30 יום זה לא פרופורציונאלי ולא מידתי".
נציגת מח"ש הגיבה: "חומרי החקירה מצביעים שהחשוד נושא מידע נוסף שלא מסר ליחידה החוקרת. אנו זקוקים לזמן נוסף על מנת להספיק ולסיום את פעולות החקירה הנדרשות המפורטות. החקירה רחוקה מלהסתיים. מדובר בפעולות מורכבות".
