המחלקה לחקירות שוטרים ביקשה היום (רביעי) מבית המשפט לשחרר למעצר בית למשך 30 יום את א', איש השב"כ העצור בפרשת ק.ג.בר מזה שבוע. במהלך הדיון, סנגורו של א', עו"ד אורי קורב, מתח ביקורת חריפה על שירות הביטחון הכללי ותקף: "שירות הביטחון הכללי ריגל אחר הדרג המדיני".
עו"ד קורב טוען כי השב"כ ביצע ריגול נגד הדרג המדיני, אירוע חמור מאוד שחובה היה על איש השב"כ להוציא החוצה: "אנו כופרים בכך שמדובר במידע ביטחוני.
המידע שמסר ששב"כ ביצע ריגול/בדיקה ביחס לדרג המדיני."

קורב הוסיף: "כל אחד מבין שהרעיון ששירות חשאי מקיים בדיקה או מרגל אחר דרג מדיני זו דריסת רגל מאוד מסוכנת שצריך להכיר ומי – הציבור ומתי – שזה מסתיים. השב"כ ביצע בדיקה באופן שפוגע בביטחון המדינה כי פנו לרכזים שנמצאים, כי היא פוגעת באמון בין הגופים. בין השר לביטחון לאומי לשוטרים שנמצאים איתו והשב"כ."

בנוסף עו"ד קורב האשים את מח"ש והשב"כ בהדלפות מתוך החקירה: "מסתבר שיש גופים שמותר להם להדליף. מעולם הם לא חוקרים את עצמם למה זה קורה. אני לא מחזיק את החומר. המשיב במעצר ואנו נתקלים בשאלות בשידור חי עם חומרים מתוך התיק. האם צריך לעצור את כולם? התשובה היא לא זה לא עובד ככה בחיים".
