המחלקה לחקירות שוטרים ביקשה היום (רביעי) מבית המשפט לשחרר למעצר בית למשך 30 יום את א', איש השב"כ העצור בפרשת ק.ג.בר מזה שבוע. במהלך הדיון, השופט מתח ביקורת קשה על התנהלות מח"ש ותיאר את הבקשה של היחידה לשחרר את א' ל-30 יום של מעצר בית כ"לא מידתית".
השופט שרון דניאל מתח במהלך הדיון ביקורת על בקשת מח"ש למעצר בית למשך 30 יום: "אולי נבין למה צריך 30 יום לאחר שהיה במניעת מפגש 6 ימים? זה לא מישהו שצריך לתאר אותו כחסר מעצורים. אני חושב ש-30 יום זה לא פרופורציונאלי ולא מידתי".

נציגת מח"ש הגיבה: "חומרי החקירה מצביעים שהחשוד נושא מידע נוסף שלא מסר ליחידה החוקרת. אנו זקוקים לזמן נוסף על מנת להספיק ולסיום את פעולות החקירה הנדרשות המפורטות. החקירה רחוקה מלהסתיים. מדובר בפעולות מורכבות".
בנוסף, במהלך הדיון, סנגורו של א', עו"ד אורי קורב, מתח ביקורת חריפה על שירות הביטחון הכללי: "הוא חשוד בעבירה של גילוי והפרת חובה. המקרה שלנו הוא לא גילוי והפרת חובה. הוא הפרת חובה באי גילוי. וזה לא הפרת חובה שלו אלא של השב"כ לאי גילוי לעם ישראל של המידע הזה שהוא היה מידע אקוטי קריטי וחיוני שיש לו עניין ציבורי רב ומנגד אין סיבה שלא לשחרר אותו".
