לאחר כחמישה חודשים מהפיגוע הרצחני בפונדוק: המחבל השלישי חוסל היום (רביעי) על ידי לוחמי הימ״מ במרחב קבאטיה שבצפון השומרון. המחבל מחמד זכארנה ירה על לוחמינו מתוך מערה בה הסתתר, והם שיגרו לעברו טיל מטאדור, לאחר שעות של חילופי אש. יחד איתו חוסל גם מחבל נוסף בשם מרוח חזימיה שסייע לו.
החיסול הגיע לאחר קרב שניהלו לוחמי הימ"מ משעות הלילה ותוך חילופי אש עזים עם מחבלים שהתבצרו בבית ובמתחם תת-קרקעי בסמוך לעיירה קבאטיה. הפעילות מתקיימת במסגרת מבצע "חומת ברזל" לסיכול טרור באיזור. בנוסף, הוחרמו 2 אקדחים, נשק 16M, נשק ארוך חצוי, 2 מחסניות ריקות של 16M, מחסניות נוספות, 4 שקי תחמושת, אפוד, קרמי.
מלבד זאת, הלוחמים עצרו שלושה מבוקשים, מתוכם לפחות שניים בכירים בחוליות טרור. במהלך החיפושים אותרו מספר אקדחים וציוד צבאי. בשלב מאוחר יותר, זיהו הכוחות מבוקש נוסף המסתתר במתחם תת-קרקעי ולאחר חיסולו גילו כי מדובר במחבל שלקח חלק בפיגוע בפונדוק.
