מישהו שמע במקרה את נפתלי בנט מגיב למעלליו של רונן בר? בכל זאת, הוא מכיר אותו טוב – הוא עצמו מינה את בר לתפקיד ראש השב"כ כשאמר: "תהליך הבחירה היה תהליך למופת. אנחנו בדקנו לא מעט מועמדים ואני חייב להגיד שכולם היו מצוינים אבל רונן היה הכי מתאים".
צפו במונולוג המלא מתוך תוכנית 'ישראל הבוקר':
"הכי מתאים", רונן בר רק 'בקטנה', פספס סימים של מחבלי נוח'בה והחליט למדר ראש הממשלה בליל השבעה באוקטובר, נכון נפתלי?
בנט אמר: "אני חושב שהגדולה היא לקחת אחריות ובמקביל להניע ארגון שחטף מכה קשה מורלית, להרים אותו ולתפקד כמו צוק איתן ואת זה רונן בר עושה".

אחריות? כמו צוק איתן? אתה בטוח שזו הדרך לתאר את התנהלות ראש השב"כ?
אבל גם אם נניח שבר הצליח להערים על ראש הממשלה לשעבר לפני המינוי – מה גורם לנפתלי בנט כחצי שנה לאחר הטבח, לסנגר על מי שטבול במחדל הגדול ביותר בתולדות המדינה?
בנט המשיך: "רונן בר מיד התעשת, איחד את השורות, נכנס לפעולה ובמהלך כל המלחמה השב"כ מתפקד בצורה יוצאת מן הכלל". אז כן, אנחנו רואים עד כמה השב"כ בחסות בר מתפקד בצורה יוצאת מן הכלל – בייחוד כלפי אלה שהעזו לצאת ולחשוף את מעלליו, או בכירים בשב"ס ובמשטרה. או אזרחים שנזרקו למרתפי השב"כ ללא ראיות, וההתנהלות כלפי עיתונאים.
אז כאמור אנחנו ממתינים כאן לתגובה שלך מר בנט, ובהזדמנות ספר לנו גם -למה היה לך כ"כ חשוב להגן דווקא על רונן בר?

