רשות הטבע והגנים מסרו הבוקר (רביעי) כי כ-30 דונם עלו באש אמש בשריפה שפרצה בסמוך לעין ערוס, בשטח שמורת טבע מלחת סדום, ככל הנראה כתוצאה מקצר בקו מתח גבוה.
כוחות כיבוי והצלה, פקחי רשות הטבע והגנים ועובדי המועצה האזורית תמר פעלו במקום, ביצעו חיץ בעזרת שופלים, תיחמו את השריפה וכיבו את האש.
