accessibility-icon
share-icon
 צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

עקב קריאה לסיום המלחמה: אב שכול דורש לסגור את גלי צה"ל

נעמי רחליס

נעמי רחליס

יח ניסן ה'תשפה (16.04.25)

83

35

like

81

dislike

האב השכול יהושע שני פנה לשר הביטחון בדרישה לסגור את תחנת גלי צה"ל • זאת בטענה שהתחנה פוגעת במורל הלוחמים ובזכר הנופלים תוך נתינת במה לקריאות לסיום המלחמה


האב השכול יהושע שני, אביו של סרן אורי מרדכי שני הי"ד, לוחם גולני שנפל בשבעה באוקטובר בכיסופים, פנה ברשת ה-X לשר הביטחון ישראל כ"ץ בדרישה לסגור את תחנת גלי צה"ל "בשל פגיעה במורל הלוחמים ובזכר חללי צה"ל".

לדבריו, "בעת הזו, כשחיילי צה"ל – ובראשם לוחמי חטיבת גולני – נלחמים בחירוף נפש בעומק עזה ונופלים בקרב למען חיסול חמאס, אין מקום לכך שתחנה צבאית, המופעלת תחת משרד הביטחון, תשמש במה לקריאות להפסקת הלחימה. השידור בגלי צה"ל של כביכול 'יוזמה מצד 150 יוצאי גולני להפסקת המלחמה', פוגע במורל הלוחמים ובאמון הציבור בצדקת הדרך".

maximize-image
בניין תחנת הרדיו גל"צ | צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

שני טען כי הקריאה לסיום המלחמה "מהווה פגיעה חמורה בזכרם של הנופלים שנפלו בשם אותה דרך – השמדת ארגון הטרור חמאס. גלי צה"ל חצתה קו אדום. אין זו עוד תחנת צבא, זו תחנה שפוגעת בצבא. לא ייתכן שמערך ההסברה הצבאי ייהפך לכלי בידי מי שמבקשים לעצור את הלחימה, לחתור תחת רוח הלחימה ולסכן את מטרות המלחמה.

"אנו קוראים לך, כשר הביטחון של מדינת ישראל, להפעיל את סמכותך ולסגור את התחנה באופן מיידי. זהו צעד הכרחי להגנה על רוח הקרב, כבוד הנופלים וביטחון ישראל", אמר האב השכול לאחר שקומץ יוצאי צה"ל הוציאו מכתב הקורא להפסקת המלחמה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News