שר התקשורת שלמה קרעי ביקר הבוקר (שלישי) בחריפות את מעצר איש השב"כ וקרא ליישם את החלטת הממשלה להדיח את רונן בר מתפקידו: "הוא אינו ראש השב”כ מיום 11.4 – על פי החוק, על פי החלטת הממשלה. עכשיו צריך להוציא את ההחלטה מן הכוח אל הפועל".
לדבריו, "האזרח שואל – הדיפ-סטייט עונה באזיקים. אם זה מתנהל כמו כנופיה ונשמע כמו כנופיה – זו כנופיה. כנופיית שלטון החוק. כל האמצעים כשרים אצלם לשמירת סף הדלת של עצמם".

קרעי הוסיף כי "גלי בהרב מיארה מצויה בהליך הדחה חמור ושקועה עד צוואר בניגודי עניינים והכריז: "גם היא – הביתה. מיד. בבושת פנים. ובינתיים: יש למנות יועמ”ש זמני לממשלה. מדינה לא יכולה להיות משותקת בגלל פקידים מורדים".
