פאנליסט הפטריוטים יותם זמרי התייחס היום (שלישי) בחשבון ה-X שלו לפרשת ק.ג.בר והציע פתרון ציני ויצירתי במיוחד: "יום ראשון אחרי החג כל העיתונאים נפגשים בכותל ונשבעים אמונים לרונן בר. רק ככה זה יעבוד. אפשר גם "אני מצהיר" אבל זה אוטומטית קצת מחשיד בעיני רונן".
אין ברירה, יום ראשון אחרי החג כל העיתונאים נפגשים בכותל ונשבעים אמונים לרונן בר. רק ככה זה יעבוד.
אפשר גם "אני מצהיר" אבל זה אוטומטית קצת מחשיד בעיני רונן.— Yotam zimri (@YotYotam) April 15, 2025
לדבריו, "תמיד תזכרו, מחאת קפלן בגיבוי התקשורת צווחים פה כבר שנתיים על דיקטטורה, מעצר עיתונאים, משטרה פרטית, סוף לחופש הביטוי, תום עידן הבחירות הדמוקרטיות ומות הדמוקרטיה באופן כללי. זה קשקוש, הם לא מפחדים, להפך, כל דבר שהם צועקים נגדו, הם מייחלים לו ושואפים שיקרה רק כשהם בשלטון".

זמרי הוסיף בהומור: "בוקר טוב לרונן בר, בוקר טוב לגלי בהרב מיארה, אין עוד מלבדכם, אתם האור, החוכמה והצדק. אנא סייעו לי בעמל יומי ובכוונתי להישאר אדם חופשי. אם במשהו שעשיתי או רחמנא לצלן חשבתי פגעתי ולו במקצת בכבודכם. אלקה את עצמי כהוגן ואצטער עד בלי די".
