בעקבות מעצר איש השב"כ, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה תקף היום (שלישי) בחריפות את ראש הארגון רונן בר, שלדבריו "מתבצר בקרנות הבג״ץ, שאולי יושיע אותו וימנע/יעכב את פיטוריו הכל כך מתבקשים, חוקיים והכרחיים".
"רונן בר מוריד את הארגון הכל כך חשוב הזה – ויקר לליבי, כמי ששירת בו שנים נפלאות וחשובות מחייו – עם כל האנשים הטובים שבו, לעברי פי פחת", כתב אוחנה בפוסט ברשת ה-X, "כרבים שגדלו במערכת הביטחון, אין לרונן בר מושג מה היא הדמוקרטיה עליה הוא מתיימר להגן, ומה משמעותה".

עוד הוסיף יו"ר הכנסת כי "לא היה מאז ימי ראשית המדינה שירות ביטחון כללי פוליטי, מוטה, הפועל נגד עיתונאים, אישים פוליטיים ובני משפחותיהם, כאלה שאינם מזוהים עם השלטון (במקרה שלנו – השלטון האמיתי, זה המשפטי), כמו השב״כ שתחת רונן בר".
אוחנה חתם את דבריו בקריאה לראש השב"כ להתפטר מיד מתפקידו: "רונן – אם תקום ותלך עכשיו, מיד – זה יהיה הדבר הכי טוב שתעשה למען מדינת ישראל מאז אתה מכהן בתפקיד ראש השב״כ. לך".
