השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ביקר הבוקר (שלישי) בחריפות את מעצרו של איש השב"כ בחשד להדלפת מידע מסווג לעיתונאי: "כמה הזהרתי מהם, מתחילת הדרך. רונן בר, גלי ביהרב מיארה וקרן בר מנחם – שלושה אנשי דייפ סטייט – שחוצים כל גבול".
לדבריו, "אחרי שהנחו ״לאסוף חומרים״ נגדי כדי לעשות לי סיכול ממוקד, אחרי שריגלו נגד מפכ״ל המשטרה ונגד נציב שב״ס, אחרי שתפרו תיקים לקציני משטרה מצטיינים שכל חטאם שקיימו החוק ומדיניות השר, אחרי שתפרו ותופרים תיקים לרה״מ ואנשיו, אחרי ששיקרו לביהמ״ש – אחרי כל זה מה זה עבור הפושעים להאזין לעיתונאי?".

כזכור, במח"ש מסרו כי על פי החשד, החשוד ניצל את תפקידו הביטחוני ואת הגישה שהייתה לו למערכות השב"כ, והעביר מידע מסווג במספר מקרים לגורמים בלתי מורשים. בשל חומרת החשדות, הוא נעצר והוצא נגדו צו איסור מפגש עם עורך דין – צו שכבר הוסר בשלב זה.
