המחלקה לחקירות שוטרים יחד עם השב"כ חוקרים בימים אלו פרשייה ביטחונית חדשה. מדובר באירוע שהתרחש במלחמה ונחקר כעת, אולם כלל פרטיה מצויים תחת צו איסור פרסום גורף. טלי גוטליב ואביחי בוארון, שני חברי כנסת ממפלגת הליכוד התייחסו לכך ברשת ה-X. מחר יתקיים דיון בהסרת צו איסור הפרסום על הפרשה שנחקרת על ידי שב״כ ומח״ש.
בס"ד
למה במדינת ישראל חוטפים איש מילואים שמסר את כל חייו עבור מדינת ישראל בשירות הבטחון הכללי.
ומיום רביעי לפני פסח הוא במרתפי השב"כ בעינויים ללא עורך דין מנותק ממשפחתו.
וזאת על חשד להדלפה של מסמך שלא מסכן את בטחון ישראל.
מסמך שחושף ששילטון הפקידים מנסה לבצע הפיכה.עם ישראל…
— אליהו ליבמן (@ElyahuLivman) April 14, 2025
פאנליסט הפטריוטים, יקי אדמקר, טען: "צועקים כל מוצ"ש 'דמוקרטיה דמוקרטיה דמוקרטיה', אבל אז כל שני וחמישי מתברר מחדש: הדמוקרטיה מעניינת אותם כשלג דאשתקד. הם רואים אותה נרמסת על ידי החונטה הפקידותית והמשפטית אבל בשם הפוזיציה שותקים. לא אומרים מילה על אירועים שרק אם היו קורים בצד ״הנכון״ כבר היו מבעירים עליהם את המדינה".

טענות קשות נגד רונן בר: האם יזם חקירה כדי לסגור חשבון אישי?
השר יצחק וסרלאוף אמר על כך: "הגיעו מים עד נפש! אני קורא הערב לראש הממשלה להביא לישיבת הממשלה הקרובה ובאופן מידי הצעת מחליטים להקמת גוף חקירה חיצוני ובלתי תלוי שיבדוק לאלתר ניסיונות (ושמא הצלחות) לחתירה תחת סדרי השלטון והמשטר הדמוקרטי במדינת ישראל".

מגיש חדשות 14, שמעון ריקלין התייחס לפרשה: "כולם מצייצים בזעזוע שוב על עוד פרשייה שרונן בר ומיארה עוצרים סתם אנשים. אבל רונן בר ומיארה ממשיכים להשתולל. מתי עוצרים את הצמד המרושע הזה שעושה פה מה שבא לו כי פגעו בכבוד של רונן בר וחשפו איזה אפס הוא?".
העיתונאי עמית סגל תהה: "הייתי רוצה לחיות בדמוקרטיה שבה לאנשים שהובכו בגלל פרסום אמיתי לא תהיה היכולת לצאת למסע נקם שבמסגרתו יוכלו להאזין לעיתונאים, לחקור אותם על מקורותיהם ולזרוק למעצר שב״כ מי שהדליף. מה דעתכם, אנחנו חיים בדמוקרטיה כזו?".
