לצערנו, חמאס הצוררים הללו מדברים מגרונות טהורים ומתוקים, כמו למשל הסרטון שפורסם של החייל עידן אלכסנדר, חייל בודד שהגיע לכאן מארצות הברית,
התנדב לצבא ונחטף, לצערנו, ב-7 באוקטובר. מי שנחשף לסרטון המאוד לא פשוט הזה, שומע את חמאס מדבר בגרונו של עידן.
זה מה שהם רוצים. המשך ההפגנות והכאוס בתוך מדינת ישראל. הם רוצים לחדש את אותו משא ומתן כדי שהסיוע ההומניטרי יחזור אליהם. כי הם מרגישים את הכאב, הם מרגישים את הקושי, הם מרגישים את הגלגלים הישראליים עולים עליהם ומחסלים אותם.

הם מרגישים את השבירה המתקרבת, וכשהשבירה מתקרבת הם עושים מעשים קיצוניים, אכזריים וציניים, כמו הפרסום של אותו סרטון שיצא אתמול. לו רק נקשיב לדברים, לו רק נבין אותם ונפנים אותם. זה מה ששובר את חמאס.
זה לא אומר שהלב שלנו לא מתנפץ לרסיסים כשאנחנו רואים את הסרטון של החטופים שלנו. אבל ברמה המדינית, ברמה האסטרטגית, אם נבין מה אומר חמאס, נוכל גם לפעול בהתאם ולהביא לתוצאות רצויות בתפילה גדולה גדולה להשבת כל החטופים, דווקא כאן, מהמקום הזה מאחוריי, הכותל המערבי, המקום המקודש ביותר לעם היהודי.
