accessibility-icon
share-icon
הריאיון המלא עם נדב מירן | מתוך "יומן צהריים"

אח החטוף על מכתב הסרבנים: "הדם של החטופים יהיה על ידיהם"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

טז ניסן ה'תשפה (14.04.25)

12

6

like

15

dislike

נדב מירן, אחיו של עמרי מירן שעדיין שבוי בעזה על החמאס התייחס בריאיון ב"יומן צהריים" למכתבים האחרונים שמאיימים להחזיר לסדר היום את נושא הסרבנות טוען שהם מסכנים חיי החטופים: "זה קובר את החטופים. הדם של החטופים יהיה על ידיהם של האנשים האלה"


נדב מירן, אחיו של החטוף עמרי מירן, התייחס היום (שני) בריאיון ל"יומן צהריים" לסיכוי לעסקה שתשחרר את אחיו ותקף את כותבי המכתבים האחרונים בהם מכתב הטייסים שמאיימים להחזיר לשולחן את סיפור הסרבנות: "המכתבים האלה קוברים את החטופים".

בהתייחס לדיווחים האחרונים על מתווי עסקה שונים להחזרת חטופים אמר נדב: "חייבים לדרוש את כולם. העסקה צריכה להיות על כל 59 החטופים אי אפשר לתת למשפחות להמשיך לחכות. אם צריך, אז ללחוץ עוד יותר את החמאס, עד שהוא לא יתקיים יותר ברצועת עזה, לעולם".

maximize-image
עמרי מירן | צילום: שימוש בסעיף 27א'

על כותבי המכתבים אמר: "אני לא רק אומר שהם טועים, אני חושב שהמכתבים האלה מרתיחים וצריכים להרתיח כל אזרח במדינת ישראל. אין למכתבים האלה שום קשר ושום רצון ובטח ובטח שהם לא תורמים לכל עסקת חטופים או להשבת החטופים. נהפוך הוא, המכתבים האלה אך ורק קוברים את החטופים האלה יותר ויותר זמן בשבי".

"המכתבים האלה הם אסון, אלה אנשים פחדנים שכותבים מכתבים פוליטיים ומשתמשים בנו במשפחות החטופים ובאח שלי שחטוף שם על מנת לקדם את האג'נדה הפוליטית שלהם בלבד. אין להם שום רצון, ולו הקטן ביותר, להחזיר את החטופים. מה שהם עושים זה אך ורק נזק", הוסיף אחיו של נדב.

"זה פשוט בושה וכלימה ואסון, זה פיגוע", המשיך מירן, "זה קובר את החטופים. הדם של החטופים יהיה על ידיהם של האנשים האלה. זה מה שהם עושים, כל אחד ואחד שחתום שם על המכתב הזה, שיתבייש בעצמו, פשוט בושה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News