בעיצומו של חג הפסח, אנשים שעדיין לא זכו להתחזק במצוות היהדות החליטו שזה לגיטימי "למחות" מול השרה שומרת המסורת עידית סילמן במחאה פסולה וחסרת כבוד בסיסי – עם מיצג "פיתות" האסורות בחג הפסח, וכל זאת על מנת לקרוא לפיזור הממשלה.
"פסח. רחוב שרובו דתיים ושומרי מסורת. החלאות הללו באים לפזר פיתות על פני הרחוב. זה לא למען החטופים. זה לא למען הדמוקרטיה. זה אפילו לא עבור פוליטיקה", הגיבה השרה סילמן בחשבון ה-X, "זה רק כי הם טיפוסים נאלחים, שאין בהם ערכים אנושיים בסיסיים. אפס אכפתיות לזולת, אפס כבוד ליהדות, ואפס תרבותיות. אפסים מוחלטים. רוב רובו של העם מקיא מהם. חג שמח!".
צפו:
פסח. רחוב שרובו דתיים ושומרי מסורת. החלאות הללו באים לפזר פיתות על פני הרחוב.
זה לא למען החטופים. זה לא למען הדמוקרטיה. זה אפילו לא עבור פוליטיקה.
זה רק כי הם טיפוסים נאלחים, שאין בהם ערכים אנושיים בסיסיים. אפס אכפתיות לזולת, אפס כבוד ליהדות, ואפס תרבותיות. אפסים מוחלטים.… pic.twitter.com/3vKfR6h6uR
— Idit Silman – עידית סילמן (@iditsilman) April 14, 2025
היום ה 556 להפקרת החטופים, מחאת הפיתות מול ביתה של עידית סילמן ברחובות:
״את אשמה! הפלת ממשלה על חוק החמץ,
אבל היום, כשהחטופים מעונים, מורעבים ומתים בעזה ואוכלים אולי רבע פיתה ביום,
את נדבקת לכסא כשרה בממשלה מושחתת שמחללת את קדושת החיים ומפקירה אותם בעזה.
פדיון השבויים מעל לכל!״ pic.twitter.com/KmsczA97bw— Hili Brook (@HiliBrook) April 14, 2025
בהקשר דומה, הגיבה בסוף השבוע האחרון הצייצנית הפובליציסטית המזוהה עם השמאל מגי אוצרי, שעדיין לא זכתה לשמור תורה ומצוות ולהבין את משמעות חג הפסח, לקיום מצוות שריפה החמץ שביצע השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.
היא כתבה כ"מחאה למען שחרור החטופים" ב-X: "איתמר בן גביר שורף לחם בזמן שהחטופים שלנו רעבים ללחם", וזאת מבלי שהתייחסה לעובדה שגם החטופים שחזרו משבי הטרור סיפרו כי השתדלו בתוך התופת הנוראה לשמור את חג הפסח בשנה שעברה.
איתמר בן גביר שורף לחם בזמן שהחטופים שלנו רעבים ללחם.
ישראל, 2025. pic.twitter.com/OgY0o9CaKd
— מגי אוצרי (@MagiOtsri) April 11, 2025
